25 Mayıs 2013 Cumartesi

İnsanlar neden vampir filmleri izler?/ vampir fıkrası


By on 5/25/2013 01:33:00 ÖÖ

vampir filmleri izlemek

Son yıllarda vampir filmlerini izlemek, vampir kitaplarını okumak pek bir moda oldu. Hele Twilight serisi kitaplar peynir ekmek gibi satıldı. Filmlerini milyonlarca kişi izledi. Hatta bu furyanın çok tuttuğunu fark eden cnbc-e  televizyonu hemen bu tarz dizileri gündemine aldı.. Oysa eskiden ne güzel aksiyon dizileri yaparlardı..
Peki ama neden?
Özellikle genç kızlar gözleri çukura kaçmış, kana susamış, cilt renkleri soluk bu anti-sosyal vampir tiplemelerini aşık olurcasına  neden takip ederler? Eskiden hayatımızın içindeki yakışıklı jönlere aşık olunurdu oysa? Bu sıradışılık, bu ürkütücülük neden bu kadar ilgi çekiyor, anlamak mümkün değil.. Ellerine daha önce hiç kitap almamış tipler bile bu kitapları yutarcasına okudular..
Belki de ellerine daha önce hiç kitap almamış oldukları için olabilir mi?
Best-seller diye bir şey çıktı. Yani bir kitap çok satıyorsa, bir film gişe rekorları kırıyor söylentileri yayılıyorsa insanlar sürü halinde bu içi boş saçmalıkların peşinden koşuyorlar..
Peki ama neden?
Bu kadar mı derinlik yoksunu olduk topluca?
Sanat bu kadar ucuzladı mı?
Ben anlamıyorum  bu durumu dostlarım, varsa bir bildiğiniz beni de aydınlatın lütfen..
Madem bu günkü konumuz vampirler, o zaman o meşhur fıkrayı anlatalım:

GÜNÜN FIKRASI:

Fıkraların meşhur üçlüsü İngiliz, Alman ve elbette Temel vampir olmuşlar. Gece sırayla ava çıkar bizim üç kafadar. Önce ingiliz gider ve geri geldiğinde üstü başı kan revan içinde. Bizimkiler sorar:
"-Bayağı doymuşsun, neyin kanını içtin?" İngiliz mutlu bir şekilde cevap verir:
"-Çöplüğün orada bir sürü kedi vardı, hepsinin kanını içtim"
Sonra Alman gider ve keyifle geri döner:
"-Ben de beş altı tane sokak köpeği gördüm, onların kanlarını içtim sıcak sıcak" der..
Sıra bizim Temel'e gelir, üstü başı kan içindedir ama yüzünde hiç de mutlu bir ifade yoktur. Sorarlar "Ne yaptın?" diye..
Temel cevap verir,
-"Şu ilerideki  büyük ağacı görüyor musunuz?"
İngiliz ve Alman vampir bir ağızdan " evet" derler. Temel başını iki yana sallayarak sürdürür konuşmasını:
"-İşte ben maalesef o ağacı göremedim."

Yani dostlarım vampir de olsa Temel Temel'dir..

Kalın sağlıcakla..
Bekir Abi'niz..





Ucuzcu Bekir der ki:

Her türlü yorumunuz kabulümdür, yeter ki incitecek bir şey söylemeyin..

0 yorum:

Yorum Gönder

Hakaret içermedikten sonra her yorum kabulümdür.