17 Mayıs 2013 Cuma

Hayalci miyim / günün fıkrası


By on 5/17/2013 03:29:00 ÖS


Biliyorsunuz daha yeniyim bu sanal ortamlarda, ama merak etmeyin biraz zaman geçince her yerde karşınıza çıkabilirim...Hayal gibi geliyor size statlarda devasa reklam panolarımın yayınlanması belki ama, neden olmasın ki.. 
 Şimdiden beni tanıyanlar, bu bloğa üye olanlar çok şeyler kazanacaklar. www.ucuzcubekir.com adındaki sanal dükkanımda yapacağım indirimler, dağıtacağım hediyelerden ilk onların haberi olacak çünkü.. "Bekir abi nasıl da hayalcisin böyle?" diyenler var, hiç umursamıyorum. Dünyadaki en güzel şeyler hayalle başlayanlardır. Misal, Google'ı evlerinin garajında yaratan çocukları düşünün. Hayal bile edemeyecekleri yerlere geldiler. Ben niye yapamayayım ki? Ucuzcu Bekir markasını bilmeyen kalmayacak göreceksiniz. Aslında bu bloğu tarihe not düşmek için yazıyorum, bu ilk hallerime tanık olanlarla belki o günler geldiğinde "vay be" diyeceğiz, "nereden nereye?"
Ama size söz veriyorum, zaman içinde ne kadar büyürsem büyüyeyim, bu içimdeki amatör ruh hiç kaybolmayacak.. Para asla beni kendine esir edemeyecek, esnaf ruhum hiç değişmeyecek. Ben hep ucuzu arayan, kaliteyi arayan dostlarımın yanında yer alacağım. Zaten sloganımı da bu ruhla seçtim..
AİLENİZİN SANAL ESNAFI..
Herkese bereketli, bol kazançlı günler diliyorum..

GÜNÜN FIKRASI:
Bizim Temel kurnaz ya hesapta, bir gün lahmacuncuya gitmiş ve sormuş kan ter içindeki fırıncıya:
"-iki yüz tane lahmacun var midur hemşerum?" Fırıncı " -yok" demiş.
Ertesi gün yine gitmiş aynı lahmacuncuya Temel ve yine aynı soruyu sormuş:
"-iki yüz tane lahmacun var midur hemşerum?" Fırıncı yine "-yok" demiş ama hazırlığını da yapmış ertesi gün için. Ertesi gün Temel yine gitmiş aynı lahmacuncuya ve yine aynı soruyu sormuş:
"-iki yüz tane lahmacun var midur hemşerum?" Fırıncı hazırlıklı ya, heyecanla "var" demiş. Temel cevaplamış hemen 
"-Aferim sağa uşağum, o kadar lahmacunu sat ta göreyum.."

KISSADAN HİSSE: Dükkana bol bol eleştiri yapıp da hiç lahmacun yemeyenlere ithafımdır:)






Ucuzcu Bekir der ki:

Her türlü yorumunuz kabulümdür, yeter ki incitecek bir şey söylemeyin..

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim, her zaman böyle güzel fıkralar, hikayeler paylaşmayı istiyorum:)

      Sil

Hakaret içermedikten sonra her yorum kabulümdür.