27 Mayıs 2013 Pazartesi

Pazartesi sendromu / günün karikatürü


By on 5/27/2013 07:03:00 ÖS

Ucuzcu Bekir her yerde

Bu aralar pek bir keyifliyim.. Çünkü hepinizde olan pazartesi sendromu bende yok söylemesi ayıp.. Neden derseniz, sanal dükkanım 24 saat açık, ne erkenden kalkmak zorunluluğum var, ne dükkanı süpürmek derdi, ne de trafik çilesi.. Bu gördüğünüz resmi de diskoda çektirdim, işler yürüyor nasılsa dükkanda.. Ben eğleniyorum, e-ticaret sitem çalışıyor.  Bu günleri 30 sene önce rüyamda görsem inanmazdım.. Neyse artık akşam oldu, siz de kurtuldunuz pazartesi sendromundan.. Haydi o zaman alıştığınız fıkralardan değil ama bir karikatürle yorgunluğunuzu atmanıza yardımcı olayım.. Görüyorsunuz değil mi, patron milleti elemanlarını pazartesi sendromundan nasıl da kurtarıyor?
Aranızda patron olan varsa sakın bu yöntemi uygulamaya kalkmasın diyor, sevgilerimi iletiyorum..
Kalın sağlıcakla, Ucuzcu Bekir Abi'niz..

Ucuzcu Bekir der ki:

Her türlü yorumunuz kabulümdür, yeter ki incitecek bir şey söylemeyin..

0 yorum:

Yorum Gönder

Hakaret içermedikten sonra her yorum kabulümdür.