30 Eylül 2013 Pazartesi

Ucuzcu Bekir'den soğuk havalar için tavsiyeler!


By on 9/30/2013 01:50:00 ÖS

soguk-havalarda-ev-cizmeleri


Evet efendim, siz kadınlar ve siz kadınlara benim gibi değer veren düşünceli erkekler, yine vapurdaki seyyar satıcı edasıyla karşınızdayım! Bu gün size bayan ev botlarından bahsedeceğim.. 
Efendim size sadece bu ürünü tanıtmakla kalmayacak, aynı zamanda işin sosyolojisi ve felsefesine de değineceğim..
Bayan ev botuna nasıl böyle derin anlamlar yüklediğimi merak ediyorsunuz tabii ki. Yine Bekir Abi ballandıra ballandıra anlatacak diyorsunuz ya, haksız da sayılmazsınız..
Çocukluğunuza dönün şimdi. Soğuk kış günlerinde anneniz size nasıl bağırırdı bir hatırlayın:

"-Ayağına çabuk çoraplarını giy, yine karnın ağrıyacak!" demez miydi..

 Buna benzer bir anne talimatı kesin duymuşsunuzdur.. İşte o anneler artık modern oldu, şimdilerde ne diyorlar biliyor musunuz?

"Çabuk ayaklarına ev ayakkabılarını giy, misafirlerim gelecek beni yine rezil edeceksin o karikatürlü çoraplarınla!"

Ya işte görüyorsunuz, bayan ev botu deyip geçtiğiniz şeyin nasıl da sosyolojik boyutu varmış..

Derin felsefesine gelince efendim.. Eğer çok zenginseniz, doğal gaz zamları sizin umurunuzda bile değilse, eviniz de fırın gibi ısınıyordur. Bu durumda kışlık ev botlarının ne fiyatları ne de modelleri sizin ilginizi çeker.. Hele ki evinizde yerden ısıtma varsa, değmeyin keyfinize! 
Ben zaten orta sınıfın esnafıyım, siz en fazla bu yazıya gülüp geçersiniz bir zengin olarak..  Soğuklar gelince doğal gaz faturalarıyla nasıl baş edeceğini şimdiden düşünen orta gelirli halkım benim ne demek istediğimi çoktan anladı..

Efendim, ben bir esnaf olarak bu bayan ev botlarını size şiddetle tavsiye ediyorum, her rengi var dükkanda, buyurun buradan bakın..  

Hem de satın alırken "ölçü" yazan yerden 35-36/ 37-38 / 39-40  olarak numara da seçebiliyorsunuz, daha ne olsun!  
KDV dahil sadece 24,89 TL olan bu çizmelerin altları da kaymıyor!

Bu kış, kadınların ayakları sayemde hem üşümeyecek, hem de evde bile çok şık olacaklar!

not: Benim bu "geel vatandaş, ayakkabıya gel!" tarzı reklam yaptığımı görse bizim yazar kesin küplere biner, biliyorum.. Bu nedenle O gelmeden yazıp kaçayım en iyisi..



Ayacıklarınızı üşütmeyin sakın!

Sizi hep düşünen, ama değerini bilmediğiniz
Ucuzcu Bekir Abi'niz..




Ucuzcu Bekir der ki:

Her türlü yorumunuz kabulümdür, yeter ki incitecek bir şey söylemeyin..

2 yorum:

Hakaret içermedikten sonra her yorum kabulümdür.