3 Ekim 2013 Perşembe

Eş dost indirimi burda!


By on 10/03/2013 02:03:00 ÖS

Geçen gün size şu yazımda  dedim ki, kendinize bu sene kışlık ev botlarından alın, soğuklar her an bastıracak dedim.. Bekir kendi kendine konuşuyor tabii ki, dinleyen yok! 
Geldi mi soğuklar ansızın, kaloriferler de daha yanmıyor mu! Oh olsun size, azıcık büyük sözü dinleseydiniz..

Ben göbekliyim, şişmanım, sanalım hem de iyi yürekli bir adamım. Düşündüm kendi kendime, 

"-Yahu bu insanlar belki de bu kışlık ev çizmelerini pahalı buluyorlardır!" dedim..
 Yapayım bir güzellik daha dedim.. Aslında amacım bizim yazarın da gözüne girmek bu arada.. Yani "satışları artırdım" diyeceğim göğsümü gere gere.. Hoş desem ne olacak ki, en fazla "aferin" der..

Neyse lafı fazla uzatmaya gerek yok, işte size Chirpy ev çizmesi ile ilgili son teklifim!

kislik-ev-botu

Efendim bu altı kaydırmaz, hem sıcak hem de estetik kışlık ev botlarını ararsanız piyasada 24,89 TL'dan başlayan fiyatlar göreceksiniz. Bizim dükkana gidip bakın, bizde de 24,89 lira.. 
Ama ben diyorum ki, seçin beğenin rengini, gelin bana, buraya yorum yazın, deyin ki mesela:

"- Bekir Abi, ben yeşili beğendim, yap bir güzellik!" 

Hemen gider beğendiğiniz yeşilin fiyatını 23 TL yaparım, hem de KDV dahil.. Size mail atarım, "oldu bu iş" diye, ya da buraya yorum yazarım. Gider alırsınız, sonra gidip fiyatı hoop eski haline yine 24,89 TL'ya çıkarırım..Tam tamına %8 indirim kazanırsınız..

Ben size demedim mi ailenizin sanal esnafı olacağım diye, esnaf dünyasında eşe dosta indirim vardır.. İşte size internette eş-dost kıyağı!

Ya övünmek gibi olmasın da çok iyiyim ben, siz biraz halden anlamıyorsunuz aslında..

 Gelin diyorum, sizin diyorum, ailenizin diyorum, sanal diyorum, esnafı diyorum, olayım diyorum, daha ne diyeyim?

Siz ne kadar inat etseniz de dükkana gelmemek konusunda, ben de  o kadar inat edeceğim esnaflıkta doğru bildiğim şeylerde..

Hadi bakalım, hodri meydan!


Göbekli, halden anlayan, yufka yürekli, değeri bilinmeyen
Ucuzcu Bekir Abi'niz...



Ucuzcu Bekir der ki:

Her türlü yorumunuz kabulümdür, yeter ki incitecek bir şey söylemeyin..

0 yorum:

Yorum Gönder

Hakaret içermedikten sonra her yorum kabulümdür.