29 Ağustos 2013 Perşembe

Hayali karakterin isyanı!


By on 8/29/2013 01:25:00 ÖS

ucuzcubekir
Hiç bana kızmayın nerelerdeydim, niye fıkralara ara verdim falan diye.. Sonuçta ben hayali bir karakterim. Elbette bir ruhum var, beğenilerim var, hatta şeklim şemalim de var ama beni konuşturan kişi tembelleşti bu aralar.. Ne yapabilirim ki? Her sabah kalktığında "Bekir'i ihmal ettim, yazık oluyor" diyor sonra nedense bir türlü benimle ilgilenmiyor. Bu gün dayanamadım isyan ettim artık. "Yeter yahu!" dedim, "ölüyorum, hiç mi vicdanın yok!" Dayanamadı bizimki çağrılarıma, bir resim çiziktirdi ve başladı yazmaya.. Aman fazla söylenmeyeyim, sağı solu belli olmaz yine bırakır beni tek başıma!
Bu aralar takmış varis sorunlarına.. Efendim varis ve tedavisi neymiş, yok varis neden olurmuş, yok varise ne iyi gelirmiş.. Neyse sonunda at kestanesi çözümünü buldu da rahatladı biraz.
Siz insanlar cidden çok tuhafsınız. Onca teknolojiniz var, onca bilim adamınız var, yine dönüp dolaşıp doğadan çare arıyorsunuz.. Zamanında doğanın değerini bilseniz daha iyi olmaz mı? Biz hayali karakterlerin en azından sizler gibi böyle çelişkilerimiz yok.. İyi bir hayal gücüne denk geldik mi, oh hayat bize güzel.. Bizi baştan doğasever, merhametli, iyi yürekli, sevecen olarak tanımlasınlar yeter.. Şahsen kötü yürekli birinin elinden çıkmayı hiç istemezdim.. Biraz da tembel olmasa, o kadar mutlu olacağım ki!
Ucuz at kestanesi balsamı buldu ya sonunda, rahatladı biraz. Bu kadar da söylendim üzerine, umarım sizlerle daha sık görüşürüz artık.. Ben hikayeci adamım, seviyorum bir şeyler anlatayım, sizler gelin bana bir şeyler sorun.. Hani ne diyorsunuz, "interaktif" mi ne, ondan olalım işte..
Söyleniyorum ya, bizimkinin parmakları da yavaşlıyor beni konuştururken.. Sevgili okurlarım, baskı yapın şu beni yazana, daha çok yazsın, artık ayrı kalmayalım..

Kalın sağlıcakla, buna da şükür en azından kaldığımız yerden devam edebiliyoruz..



Ucuzcu Bekir der ki:

Her türlü yorumunuz kabulümdür, yeter ki incitecek bir şey söylemeyin..

0 yorum:

Yorum Gönder

Hakaret içermedikten sonra her yorum kabulümdür.