7 Ekim 2013 Pazartesi

Bekir bunalımda!


By on 10/07/2013 03:04:00 ÖS



Bakmayın öyle bıyıklı göbekli hallerime, ben çok duygusal bir adamım.. Şu batan  güneşin denize vurduğu kızıllıkta ne kadar da romantik görünüyorum değil mi?
İçimde ne fırtınalar kopuyor bir bilseniz?
Ama nereden bileceksiniz ki? Dükkana gelmiyorsunuz, halimi hatırımı sormuyorsunuz, beni buralarda yalnız bırakıyorsunuz..
Bazen her şeyi bırakıp gidesim geliyor inanın.. Şimdi diyeceksiniz ki Bekir Abi bunalıma mı girmiş? Yok girmedim de az kaldı..

Ya sabır diyorum, ya sabır, ya sabır...

Sanki sizin umurunuzda mıyım ki? Kendi kendime konuşuyorum işte.. Kampanya yaptım gelmediniz, indirim yaparım size dedim dinlemediniz bile.. Benim yazar bir taraftan ensemde boza pişirip duruyor!

Neyse beni bu gün kendi halime bırakın, bu gidişle size espri yapacak Bekir de kalmayacak haberiniz olsun! 

Yalnız adam, Ucuzcu Bekir...

Ucuzcu Bekir der ki:

Her türlü yorumunuz kabulümdür, yeter ki incitecek bir şey söylemeyin..

0 yorum:

Yorum Gönder

Hakaret içermedikten sonra her yorum kabulümdür.